L’Institut
L’Institut d’Estudis Baleàrics (IEB) és una entitat pública empresarial creada per l’article 40 de la Llei 13/2014, de 29 de desembre, de pressuposts generals de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per a l’any 2015, i adscrita actualment a la Conselleria de Turisme, Cultura i Esports del Govern de les Illes Balears.
Llengua catalana
HOLA! Benvinguts a l’espai de llengua de l’Institut d’Estudis Baleàrics. Descobreix l’oferta formativa i els recursos lingüístics que t’oferim.
Subvencions
Consulta les línies de subvencions disponibles per impulsar la cultura, la creació i la recerca. Troba-hi les convocatòries i els ajuts adreçats al sector cultural.
Illes de cultura
L’Institut d’Estudis Baleàrics (ILLENC) ha arribat a un acord amb l’Associació Professional d’Il·lustradors de Catalunya (APIC) per col·laborar amb el Bill Festival de Barcelona http://www.billfestival.cat
El festival es celebra del 19 al 21 d'octubre al Centre Cívic Urgell. El Bill Pro és un espai exclusiu per a professionals de la il·lustració, amb revisions de portfolis i workshops orientats al desenvolupament professional i la potenciació de les relacions i els contactes entre els clients i els autors.
Si sou il·lustradors de les Illes Balears podeu inscriure-vos al Bill Pro enviant un correu electrónic a info@apic.es. Cal indicar el vostre nom, l'activitat/les activitats a què vos voleu apuntar i que sou il·lustradors de les Illes Balears.
Descarregau-vos-en el pdf aquí.
Presència balear al festival Cortona On The Move a través de l’Institut d’Estudis Baleàrics (IEB)
L’Institut d’Estudis Baleàrics, present a Artesantander 2026
El còmic balear desembarca a 'Comic Barcelona' amb un estand de l’IEB i quatre editorials de les Illes