L’Institut
L’Institut d’Estudis Baleàrics (IEB) és una entitat pública empresarial creada per l’article 40 de la Llei 13/2014, de 29 de desembre, de pressuposts generals de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per a l’any 2015, i adscrita actualment a la Conselleria de Turisme, Cultura i Esports del Govern de les Illes Balears.
Llengua catalana
HOLA! Benvinguts a l’espai de llengua de l’Institut d’Estudis Baleàrics. Descobreix l’oferta formativa i els recursos lingüístics que t’oferim.
Subvencions
Consulta les línies de subvencions disponibles per impulsar la cultura, la creació i la recerca. Troba-hi les convocatòries i els ajuts adreçats al sector cultural.
Illes de cultura
L'Institut d’Estudis Baleàrics (IEB) ha arribat enguany a un acord amb els organitzadors del festival de fotografia Visa pour l’Image perquè 10 fotògrafs de les Illes Balears puguin participar als visionats de portfoli que organitza el festival durant la setmana professional del 4 al 9 de setembre de 2018 a Perpinyà, França.
Aquesta convocatòria està adreçada a fotògrafs professionals residents a les Illes Balears o naturals de l’arxipèlag, que es dediquin al fotoperiodisme o col·laborin habitualment amb mitjans de comunicació locals, nacionals o internacionals.
L’IEB es fa càrrec de les despeses d’inscripció dels fotògrafs al festival, que dóna dret a la participació als visionats.
Per apuntar-vos, enviau un correu electrònic amb una breu biografia professional a kmueller@iebalearics.org abans del 28 de juny de 2018 a les 10 hores, indicant a l’assumpte “Visa pour l’image 2018 IEB”. En cas que tingueu consultes o preguntes, contactau la responsable en arts visuals de l'IEB, Karen Müller, al mateix correu especificat abans.
El resultat de la selecció es comunicarà el 29 de juny mitjançant un correu electrònic a tots els fotògrafs que hagin sol·licitat la seva participació.
La selecció dels fotògrafs es farà en base a l’ordre d’arribada del correus electrònics rebuts i el compliment dels requisits esmentats.
Els fotògrafs seleccionats es podran acollir a la línia de mobilitat d’arts visuals de l’Institut d’Estudis Baleàrics per al seu desplaçament a Perpinyà.
Presència balear al festival Cortona On The Move a través de l’Institut d’Estudis Baleàrics (IEB)
L’Institut d’Estudis Baleàrics, present a Artesantander 2026
El còmic balear desembarca a 'Comic Barcelona' amb un estand de l’IEB i quatre editorials de les Illes