L’Institut
L’Institut d’Estudis Baleàrics (IEB) és una entitat pública empresarial creada per l’article 40 de la Llei 13/2014, de 29 de desembre, de pressuposts generals de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per a l’any 2015, i adscrita actualment a la Conselleria de Turisme, Cultura i Esports del Govern de les Illes Balears.
Projecció exterior
Llengua catalana
HOLA! Benvinguts a l’espai de llengua de l’Institut d’Estudis Baleàrics. Descobreix l’oferta formativa i els recursos lingüístics que t’oferim.
Subvencions
Consulta les línies de subvencions disponibles per impulsar la cultura, la creació i la recerca. Troba-hi les convocatòries i els ajuts adreçats al sector cultural.
Illes de cultura
L'Institut d’Estudis Baleàrics (IEB) torna a donar suport a 10 professionals balears de l’àmbit de la dramatúrgia, la direcció i la interpretació per participar a XX edició de l'Obrador d'Estiu de la Sala Beckett/Obrador Internacional de Dramatúrgia d'enguany
L’IEB seleccionarà els artistes en funció del currículum i de les característiques de cada un dels cursos. Els perfils seleccionats tindran cobert l'import de la matrícula i podran sol·licitar ajuda a l'IEB per al transport i l'allotjament.
Per optar-hi, els professionals interessats han d’emplenar el següent formulari (actiu fins dia 9 de juny, inclòs): Formulari d'inscripció
La informació completa dels cursos de la Sala Beckett és a la seva pàgina web
Aquesta XX edició de l'Obrador d’Estiu de la Sala Beckett s’inicia el proper 6 de juliol fins al 18 de juliol de 2025.
La Sala Beckett és un dels centres més destacats a Europa en l'àmbit de la creació escènica contemporània; un espai de creació, formació i experimentació teatral, dedicat especialment a la promoció de la dramatúrgia contemporània i la difusió de l’autoria teatral catalana.
Fira B! 2026 acomiada quatre dies de teatre, dansa i circ a Palma amb l'assistència de 4.000 persones
Fira B! Arts Escèniques 2026 arrenca avui amb quatre dies de teatre, dansa, circ i nous llenguatges escènics
L’Institut d’Estudis Baleàrics (IEB) participa en la Fira Tàrrega 2026